Mahathir Akan Buat Drama Terakhir Pada Malam 8 Mei

Pengerusi Pakatan gabungan pembangkang berlambang PKR dijangka akan buat drama terakhir pada 8 Mei ini sebagai langkah terdesak mereka untuk meraih simpati menjelang 3 hari lagi sebelum pilihan raya ke-14.

Kemungkinan akan berlaku lah drama-drama Mahathir sakit jantung dan mereka (Pakatan pembangkang) dijangka ‘memasukkan’ Tun Dr. Mahathir Mohamad ke hospital maka bermulah drama episod mahathir.

Drama baru-baru ini, Mahathir yang selalu naik jet peribadi terbang ke sana sini, telah membuat tuduhan kononnya jet peribadinya itu rosak kerana disabotaj oleh pihak lain. Ini semua cerita karut.

Selain itu, beliau juga mengatakan pegawai imigresen membuat pemeriksaan di Lapangan Terbang Kuala Terengganu , walhal apabila di tanya tiada apa yang berlaku, tiada pemeriksaan dilakukan.Mahathir sengaja jaja cerita yang beliau diperiksa seolah mahu memburukkan pihak imigresen untuk menjatuhkan imej kerajaan.

Disebabkan sekarang beliau bekerjasama dengan Anwar, maka beliau terpaksa tukar cerita (tentang pemecatan Anwar olehnya ketika menjadi perdana menteri) dengan menyalahkan pula polis.Drama menyesal penjarakan Anwar.

Tidak cukup dengan itu, mungkin ada juga yang akan mengulangi tragedi spray seperti mana yang berlaku di di Kelantan pada tahun 2006. Ianya kalau dikaji hanyalah sandiwara Tun Dr Mahathir sahaja. Pada 28/07/2006, Nik Sapeia dikatakan menyerang Tun Dr Mahathir di Pengkalan Chepa, kemudian khabarnya dalam diam diam Nik Sapeia memohon maaf kepada Tun Dr Mahathir selepas itu menerusi pintu belakang. Motif Tun Dr Mahathir hanyalah untuk dapatkan simpati sahaja. Beliau hanya mahukan masyarakat menaruh simpati dan kesian kepada beliau.

Bagaimanapun, semua perkara diatas dihidu oleh satu sumber mengenai strategi dan rancangan terdesak pembangkang itu sejak dari awal, namun tidak diketahui lagi perkara itu disahkan atau tidak, namun ianya tidak terkejut jika ianya benar-benar berlaku.

Justeru, diharap pengundi-pengundi tidak terjebak dengan taktik dan permainan politik ini yang jelas digunakan mereka hanya untuk meraih simpati pengundi terhadap calon pembangkang.

#sinofmahathir #dosadosamahathir #HarapanBohong #HarapanFitnah

-PRU14.TV

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana