SAMPAI BILA WANITA MELAYU DAP SANGGUP DIPERBODOHKAN OLEH DAP DAN PAKATAN HARAPAN

Ramai orang Melayu seperti Dyana Sofea, Syerleena Rashid, Jamaliah Jamaluddin dan Syefura Othman telah memperbodohkan diri mereka sehinggakan sanggup diperdayakan oleh DAP sendiri. Wanita-wanita Melayu sanggup menegakkan apa sahaja yang diperkatakan oleh DAP walaupun mereka tahu perbuatan yang mereka lakukan adalah salah kerana cuba menegakkan perkara yang salah.

DAP hanya mempergunakan dan memperdayakan wanita-wanita Melayu seperti Dyana Sofea, Syerleena Rashid, Jamaliah Jamaluddin dan Syefura Othman untuk menarik undian dan sokongan orang Melayu. Kita mempersoalkan sampai bila wanita Melayu sanggup dipergunakan dan diperbodohkan oleh DAP? Wanita Melayu menyokong DAP semuanya disebabkan oleh wang, harta, kekuasaan dan pengaruh semata-mata.

Kita sebagai orang Melayu janganlah mengikut jejak langkah Wanita Melayu yang sanggup diperbodohkan dan dipergunakan oleh DAP semata-mata. Kita seharusnya sedar bahawa kita akan sesat jika menyokong Pakatan Harapan yang diketuai oleh DAP. Janganlah kita menggadaikan agama, maruah diri kita sendiri sehingga sanggup dipijak-pijak dan diperdayakan oleh DAP. Kesimpulannya kita sepatutnya menjadi wanita yang bermaruah dan tidak mudah diperkotak-katikkan oleh DAP.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana