PENGUNJUNG TERPESONA PM BUAT LAWATAN MENGEJUT KE RIUH ‘LIFESTYLE BAZAR’ APW BANGSAR

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dan keluarga membuat lawatan mengejut di Riuh, sebuah bazar gaya hidup di APW Bangsar hari ini.

Najib tiba kira-kira jam 2 petang dan menghabiskan kira-kira 30 minit di bazar tersebut.

Difahamkan bahawa kehadiran mereka di bazar itu adalah sesuatu yang tidak dirancang. Lawatan mengejut itu adalah atas cadangan seseorang yang meminta mereka makan tengah hari di sana.

Antara makanan yang dicuba oleh Najib sekeluarga adalah hotdog, nachos dan coklat.

Riuh adalah platform kreatif yang bertujuan mempamerkan seni Malaysia dan menghubungkan masyarakat dengan komuniti kreatif. Acara ini diadakan sekali sebulan dan tema kali ini adalah #safariinthecity.

Timbalan Pengurus Komunikasi Riuh, Gina Subki berkata pihak penganjur gembira kerana perdana menteri dan keluarganya meluangkan masa untuk mengadakan lawatan tersebut.

“Saya faham beliau sedang meluangkan masa dengan keluarga, jadi para pengunjung sangat teruja dengan kehadiran mereka,” katanya.

Peniaga coklat Cocoraw, Dayang Safwanah Abdul Mutahar, berkata ia adalah satu kejutan yang menggembirakan untuk melihat Najib dan keluarganya membuat lawatan mengejut di bazar tersebut.

“Beliau beli coklat gula Melaka asin dengan tenusu. Beliau puji konsep saya dalam membuat coklat. Beliau beli coklat saya selepas kembali mencubanya untuk pusingan kedua, “katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana