BARISAN NASIONAL PASTI DAPAT TAWAN SELANGOR DARIPADA PKR

Barisan Nasional bersedia untuk bertanding di 42 kerusi pada Pilihan Raya Umum Ke-14 termasuklah dengan meletakkan calon di Kerusi Presiden PKR dan Timbalan Presiden PKR.  Barisan Nasional sememangnya berminat pada banyak kerusi di Selangor. Hakikatnya Barisan Nasional juga turut bersedia mengambil semula kerusi Parlimen Gombak yang ditandingi oleh Menteri Besar Azmin Ali Selangor sejak tahun 2008.

Apa yang pasti kemenangan Barisan Nasional di Shah Alam menjadi permulaan kejayaan merampas kembali Selangor pada Pilihan Raya Umum Ke-14 nanti. Barisan Nasional sentiasa memberikan sepenuhnya focus dan tumpuan khusus untuk memastikan Selangor menjadi kawasan yang membangun, maju dan berjaya.

Kemungkinan ramai orang yang akan ketawa, gelakkan kononnya mendakwa mana boleh Kerajaan Barisan Nasional mengambil alih Selangor tetapi mengapa tidak Kerajaan Barisan Nasional tidak boleh mengambil Selangor sedangkan dari dulu Selangor ditadbir dan diperintah oleh UMNO tetapi apabila pembangkang PKR ambil alih Selangor mereka dengan mudah dan senang cuci kaki.

Dari dulu Selangor sehinggalah sekarang Selangor hak milik UMNO dan Kerajaan Barisan Nasiona, tidak ada sesiapa boleh menghalang Kerajaan Barisan Nasional mengambil alih Selangor dengan pengalaman UMNO mentadbir negara sudah pasti UMNO akan berjaya mengambil alih Selangor seterusnya membawa kemajuan dan pembangunan kepada rakyat Selangor.

Kesimpulannya kita seharusnya bersatu padu memberikan sepenuhnya sokongan kepada Kerajaan Barisan Nasional agar dapat menumbangkan dan menewaskan PKR dalam pilihan raya umum kali ini. Selangor akan terus mundur jika PKR atau mana-mana parti pembangkang Pakatan Harapan yang mengambil alih negeri berkenaan.  Oleh itu bersama-samalah kita menumbangkan parti PKR dan Pakatan Harapan pada Pilihan Raya Umum nanti.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana