ARTIS BIGO LIVE NATASHA ELYYZA MENGANGGUR ENAM BULAN KERANA MENYERANG KERAJAAN...PADAN MUKANYA

Gara-gara video seksi di aplikasi Bigo Live bersama Fathia Latiff pelakon baharu Natasha Elyzza mengakui dirinya kini menganggur lebih enam bulan. Nama Natasha Elyzza sering kali digugurkan oleh pihak produksi selepas ditolak oleh beberapa stesen televisyen. Elyzza dan Fathia Latiff kawan baik dan mereka ini adalah penyokong kuat tegar Parti PPBM. Elyzza mengikut jejak langkah kawan baiknya Fathia Latiff seorang yang jenis kaki kondem, serang dan kritik Najib dan Kerajaan Barisan Nasional dan dia berlagak seperti diva yang popular dan terkenal.

Elyzza sama seperti Fathia Latiff kerjanya serang menyerang, hentam menghentam Najib dan Kerajaan Barisan Nasional semata-mata dirinya penyokong tegar PPBM. Elyzza dan Fathia Latiff memburukkan kerajaan bermula daripada isu harga minyak naik, gaya hidup tinggi sehinggalah kepasa kos sara hidup rakyat yang semakin tinggi semuanya dihebohkan dan didedahkan.

Artis Bigo Fathia Latiff dan Elyyza ini memang suka dirinya dikecam jadi adalah lebih artis yang suka dikecam dan terpalit dengan isu buruk hilang tawaran lakonan agar dia lebih sedar kalau selalu sangat menghentam dan memburukkan kerajaan silap hari bulan dia sendiri yang menutup periuk nasi.

Kesimpulannya artis Bigo seperti Fathia Latiff dan Elyyza ini sangat kuat jilatnya terhadap parti pembangkang Pakatan Harapan seperti Mahathir dan parti anak bunga sehingga sanggup menutup periuk nasi sendiri semata-mata mahu memburukkan Najib dan Kerajaan Barisan Nasional. Atas nama anak muda, Mahathir dan parti bunga memperalatkan dan mempergunakan artis ini untuk mengecam dan memfitnah kerajaan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana