"KHALID SAMAD TAK PERNAH TAK KELAKAR"

Kerana rindukan YB Khalid Samad ,Saya sempat usha timeline FB beliau kerana nak cari beliau berada di kawasan memang sukar. Rupanya sama seperti YB Pakatan Harapan yang lain yang kuat menipu dan memfitnah, Khalid Samad juga sedang menabur janji palsu lagi selepas khianat dengan PAS.

Satu ketika dulu beliau berjanji untuk menutup kilang arak.Setelah dua penggal Kerajaan Selangor langsung tidak mengambil tindakan.

JANJI PALSU!

Kini janji palsu PRU diteruskan dengan sebaran poster kononnya PH berjanji beri 1 juta pekerjaan.Ditambah pula gaji minimum 2500 kononnya mampu diberikan Pakatan Harapan.Kepada siapa? Swasta? Kerajaan?

Tanpa menerangkan mekanisme bagaimana implementasi akan dilakukan, tetapi seperti biasa YB Pakatan Harapan ini memang hanya kuat berjanji palsu.

MEMALUKAN!

Persoalan saya kepada YB Khalid Samad dan seluruh kepimpinan Pakatan Harapan di Shah Alam!

Selama dua penggal YB Khalid Samad di Shah Alam dan YB Pakatan DAP ini di Shah Alam, apa pencapaian yang beliau dan Pakatan dah lakukan.

1.Pembangunan ekonomi & usahawan anak muda?
2.Perumahan mampu milik khusus untuk anak muda?
3.Pembangunan sukan anak muda?
4.Pembangunan pendidikan & minda anak muda?
5.Pembanterasan gejala sosial & gejala negatif anak muda?
6.Pembanterasan Rumah urut dan pusat judi?
7.Pemerkasaan agama dan dakwah dikalangan anak muda?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana