DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI

Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr. Mahathir Mohamad didakwa bakal mengabaikan para pengikut setianya di dalam Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) apabila dikatakan akan bertanding atas tiket DAP pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, Dr. Mahathir sebagai seorang yang bijak mengambil peluang tidak akan membiarkan survival politiknya terhenti hanya disebabkan PPBM tidak mendapat sambutan dalam kalangan orang Melayu.

“PPBM adalah sebuah parti yang gagal, Dr. Mahathir hanya mencari sebab dan punca untuk mengabaikan parti yang diasaskannya untuk melompat kepada DAP.

“Dr. Mahathir telah mempunyai alasan yang kukuh untuk bertanding di bawah tiket DAP dan dia pastinya akan menyalahkan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) yang menjadi punca kepada tindakannya itu,” katanya dalam kenyataan, di sini hari ini. – UTUSAN ONLINE

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana