AHLI MPT PPBM KECEWA KERANA GABUNGAN PAKATAN TIDAK BERSATU

Seorang ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) melahirkan kekecewaan apabila gabungan Pakatan Harapan yang diketuai DAP tidak bersatu walaupun sekadar untuk menghadiri ceramah anjuran gerakan tersebut.

Dalam satu rakaman video yang berdurasi selama 2 minit 22 saat, Abu Bakar Yahya mempersoalkan bagaimana Pakatan Harapan mahu menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) sekiranya mereka tidak bersatu.

“Kita sekarang dalam gelombang untuk menjatuhkan kerajaan BN, bagaimana kita hendak menjatuhkan sampai Pilihan Raya Umum (PRU).

“Ada empat parti dalam Pakatan Harapan, kita ada PKR, PPBM, DAP dan PAN tetapi malam ini ceramah perdana Pakatan Harapan, saya tengok tiada wakil PKR, tiada wakil DAP hanya saya seorang PPBM di sini,” katanya.

Dalam ceramah yang diadakan di Serdang itu, Abu Bakar turut meminta gabungan tersebut memberikan sokongan dan bersama sekiranya mengadakan sesebuah program.

“Lain kali saya minta tuan puan khususnya kepada pemimpin kalau kita hendak buat program, kita buat program bersama.

“Pakatan Harapan di Serdang ini ada tak pengerusinya?” soalnya lagi seperti dilaporkan oleh pihak Utusan Online pada Jumaat.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana