Ini tidak benar…Mustapha jawab dakwaan wujud pergeseran UMNO Kelantan dengan PM

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed tampil menjawab dakwaan kononnya Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak sudah membuat keputusan untuk memberikan laluan mudah kepada PAS untuk terus kekal berkuasa di Kelantan.

Dakyah ini disebar dengan mengaitkan konon ia dalam package kerjasama UMNO-PAS untuk pilihanraya umum ke 14.

Untuk panaskan keadaan keputusan itu didakwa dibuat secara bersendirian tanpa berunding dengan kepemimpinan UMNO Kelantan sehingga menimbulkan ketidakpuasan hati para pemimpin UMNO Negeri yang lain termasuk Mustapa.

Bercakap dalam sidnag akhbar selepas satu majlis di Rantau Panjang Jumaat beliau juga menafikan konon wujud pergeseran dalam UMNO kerana UMNO Kelantan menentang keputusan Najib.

Mustapha menegaskan dakwaan itu sengaja ditimbulkan sebagai dakyah politik pihak pembangkang menjelang PRU14.

“Perkara ini tidak benar dan saya sebagai Pengerusi Badan Perhubungan UMNO di sini bertekad memenangi negeri ini malah tidak wujud sebarang pergeseran dalaman yang berlaku seperti yang didakwa.

“Malah, kami setia berada di bawah kepemimpinan Najib dalam usaha menguatkan UMNO di peringkat negeri dan seterusnya di peringkat pusat,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana