TIADA TELEFON PINTAR RAHSIA BAHAGIA ROSMAH MANSOR

Bila sebut tentang isu politik di Malaysia, nama isteri kepada Perdana Menteri Malaysia, Datik Seri Rosmah Mansor sering menjadi bualan ramai.

Walaupun teruk dihentam, dituduh, dan dicaci, beliau dilihat sentiasa tenang seperti tidak terkesan langsung dengan kata-kata netizen.

Baru-baru ini, dalam satu seminat jenayah, Datin Seri Rosmah mendedahkan rahsianya hidup bahagia tanpa tekanan.

HANYA GUNA TELEFON LAMA & TIDAK TAHU GUNAKAN TEKNOLOGI
“Saya tidak memiliki telefon pintar. Saya masih menggunakan telefon lama yang antik berjenama Samsung.

“Pada saya ini adalah kebahagiaan kerana saya tidak tahu bagaimana untuk mengunakan teknologi canggih

“Saya fikir ia adalah satu rahmat tersembunyi kerana semua cerita palsu tentang saya, saya tidak tahu-menahu. Oleh itu, saya tidak emosional atau berasa tertekan tentangnya.

Tambahnya lagi, beliau tidak pernah mempunyai sebarang akaun media sosial.

“Saya tidak tahu bagaimana menggunakan internet. Jika anda meliaht laman Facebook saya ia sebenarnya bukanlah milik saya.”

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana