PASTIKAN CALON MB DAP INI KALAH PADA PRU-14 AKAN DATANG

Cubaan DAP meletakkan proksinya untuk menjadi MB NEGERI SEMBILAN terserlah apabila beberapa orang pemimpin DAP telah mengetengahkan Aminuddin Harun dalam setiap ceramah dan kempen mereka.

DAP tahu mereka tidak boleh bergerak sendiri untuk merampas tampuk pemerintahan Barisan Nasional di Negeri Sembilan.

Usaha DAP adalah dengan menggunakan calon Melayu yang datangnya dari parti lain seperti PKR dan AMANAH untuk diketengahkan. Tapi dalam isu calon kepimpinan MB di Negeri Sembilan Aminuddin Harun adalah calon DAP yang sebenar.

Aminuddin Harun adalah YB PKR Sikamat yang menang hanya mendapat majoriti 510 undi pada PRU 13 yang lalu. Namun, rakyat dan penduduk DUN sekitar Sikamat mengeluh kerana mereka tidak dipedulikan oleh ADUN mereka selepas tamat pilihanraya.

ADUN Sikamat itu akan mengadakan majlis dan program terpilih sahaja yang melibatkan ahli dan para penyokongnya sahaja. Manakala rakyat yang tidak pro kepadanya ditinggal begitu sahaja.

Aminuddin Harun hanya dipergunakan DAP untuk mendapatkan undi Melayu. Apa yang penting pada DAP cita-cita mereka yang ingin menguasai dan mendominasi negeri Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Perak dan Johor memang nampak jelas dan ketara.

Semoga rakyat dan penduduk Negeri Sembilan dan rakyat Malaysia khususnya tidak mudah terpengaruh dengan kempen tersepit DAP dan pembangkang. Berfikirlah secara rasional demi kemajuan negara dan masyarakat pada keseluruhannya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana