MAHATHIR - KAMU TOLAK MELAYU, SERIBU KALI MELAYU AKAN TOLAK KAMU

Mahathir Adalah Bapa Perpecahan Bangsa Melayu Di Malaysia !!

Itulah yang boleh dirungkaikan dengan gerakan Mahathir sejak kebelakangan ini. Usahanya yang mahu menjatuhkan kerajaan dan kepimpinan yang ada menunjukkan bahawa U Turn nya amat merbahaya kepada masyarakat agama dan bangsa.

Apa yang dibimbangkan, Melayu dan Bumiputera akan terhakis keistimewaan mereka di bawah perlembagaan sekiranya Pakatan Harapan dapat mentadbir negara.

Sejak dari pemerintahan Tun Mahathir lagi, bangsa Melayu mula berpecah-belah. Semuanya akibat daripada sikap penting diri, angkuh dan terlalu taksub untuk menguasai negara.

Tun Mahathir menjadi pemimpin de facto selama 22 tahun dan negara serta seluruh penghuninya hidup di bawah suara kekal Tun Mahathir. Perpecahan berlaku apabila Tun Mahathir mahu mengawal segalanya dan menyingkirkan siapa sahaja yang dikehendakinya.

Tsunami Melayu terjadi dalam PRU 1999 sehingga wujudnya persempadanan semula. Inikah lambang perpaduan Melayu yang Tun Mahathir maksudkan? Tun Mahathir tak layak untuk digelar sebagai bapa penyatuan Melayu.

Tun Mahathir hanya layak untuk digelar sebagai Bapa Perpecahan Bangsa Melayu di Malaysia. Beliau tidak layak diangkat martabat kerana dirinya hanya menjadi perosak kepada bangsa dan negara.

Kini di zaman pemerintahan PM Najib gagasan 1 Malaysia diperkenalkan bagi memupuk semula perpaduan dan jurang diantara Melayu, Bumiputera dan lain-lain bangsa yang ada di dalam negara kita.

PM Najib berikrar akan berkongsi kekayaan negara kepada rakyat dengan membina sebanyak mungkin kemudahan awam dan perkara yang menjadi keperluan rakyat seperti rumah dan pengangkutan awam.

Kebajikan di bawah pemerintahan PM Najib amat ketara dirasai kerana Kerajaan Barisan Nasional yang dipimpinnya berazam untuk mencapai SIFAR kemiskinan di Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana