Najib sifatkan kedatangan pemimpin PAS ke mesyuarat Umno sebagai sejarah

SHAH ALAM: Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak menyifatkan kehadiran Ahli Jawatankuasa PAS Lipis, Mahyudin Ghazali ke Persidangan Perwakilan Umno Bahagian Lipis hari ini sebagai satu sejarah.

Bukan sahaja Najib, kehadiran pemimpin PAS tempatan itu ke mesyuarat berkenaan turut mencuri perhatian ahli-ahli Umno yang lain.

Perdana Menteri juga berkata belum pernah berlaku dalam sejarah parti apabila pemimpin PAS datang ke majlis perasmian mesyuarat parti.

“Jarang dalam persidangan Umno ada orang PAS. Man … (ketua Umno bahagian Lipis, Datuk Abdul Rahman Mohamad) ini merupakan satu kejayaan,” katanya ketika berucap merasmikan Persidangan Perwakilan Umno Bahagian Lipis Di Dewan Jubli Perak, Sultan Haji Ahmad Shah di Lipis, hari ini.

Muhyidin, juga merupakan Imam Masjid Kampung Tmepoyang, hadir ke majlis itu untuk menerima peruntukan RM1.5 juta daripada Najib, untuk membaik pulih masjid kampung tersebut, selepas menerima permohonan daripada Abdul Rahman.

Dalam majlis yang sama juga Najib turut mengumumkan peruntukan mesin pengimbas kepada Hospital Lipis.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana