TOLAK KEMPEN DAP DI TEMPAT ANDA

Tidak perlu beri sokongan dan menangkan calon yang telah diprojekkan oleh DAP untuk memenangi Parlimen atau DUN di kawasan anda.

Walaupun calon yang diletakkan di tempat anda adalah Melayu dan Islam tapi perjuangan mereka sebenarnya adalah telah tersasar dari matlamat perjuangan rakyat Malaysia pada keseluruhannya.

Jangan terpedaya dengan janji manis dan pujukan mereka yang menawarkan pelbagai kemudahan dan kelebihan sekiranya mereka memerintah.

Malah taktik kotor DAP yang menggunakan perempuan dan anak muda Melayu untuk meraih undi sepatutnya ditolak terlebih awal. Kerana muka cantik dan mereka yang muda dan mentah inilah yang telah dihasut diasuh dengan pemikiran sosialis dan liberal.

Kerana di Pulau Pinang dan negeri yang dikuasai pembangkang semuanya musnah diratah oleh mereka yang rakus dan tidak bertanggungjawab.

Hanya Barisan Nasional sahaja yang hanya dapat membela nasib rakyat pada keseluruhannya tanpa mengiran kaum dan agama. Sejarah telah banyak membuktikannya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana