Tidak ada guna jatuhkan kerajaan sekarang - PAS.

Persepsi mereka yang anti PAS sudah pasti mengatakan bahawa PAS iaitu Haji Hadi Awang Presiden PAS telah menerima dedak dari YAB PM Najib Razak. Namun kepada mereka yang celik dunia politik hari ini pastinya nampak agenda sebenar yang sedang diusahakan oleh UMNO dan PAS hari ini.

Kekalkan kerajaan Islam Melayu dan itu adalah intipati mengapa selepas PRU13 PAS keluar dari Pakatan Pembangkang dan akibat dari itu DAP menaja Mat Sabu bagi memecah belahkan PAS hingga tertubuhnya parti Amanah iaitu PAN.

Buat apa bergaduh sesama kita sedangkan PRU13 jelas kita dapat lihat pengundi Cina bersatu menyokong DAP. PAS telah lihat wajah sebenar DAP pada PRU13 lalu dan PAS tahu jika kerajaan yang ada hari ini jatuh kepada pihak pembangkang maka yang akan rugi adalah Islam dan Melayu itu sendiri.

Pendirian Saya cukup mudah dalam hal ini, siapa sahaja pemerintah asalkan kuasa dominan dalam kerajaan itu mestilah Islam dan bangsa Melayu & Bumiputera Sabah dan Sarawak.

Ini bukan kenyataan Racist atau perkauman kerana kita sememangnya dituntut untuk mempertahankan tanah air ini dari jatuh ke tangan pihak lain yang bukan Islam dan Melayu Bumiputera.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana