JOM BACA INI!!!!! PEMBANGKANG ATAU GENG PH INI.....SERING KALI MENGHASUT RAKYAT DENGAN TAKTIK ‘BODOH’

Macam ini lah admin ada berjumpa dengan orang Cina...rasanya cara bercakap pun more pada politik dan lebih pada pihak pembangkang dengan gaya bercakap.Apek ini tidak tahu bahawa Admin penyokong kerajaan...dengar lah saja apa Apek ini kata.

Katanya pada Admin kerja kata mana sekarang ini...Admin kataa...area petaling jaya dalam bidang industrial.Admin tak banyak cerita lah...dengar apa saja katanya.Kononnya kerajaan Pusat dibawah pemimpinan Najib ini Teruk dan Ekonomi pun jatuh.Admin hanyalah anggup saja.

Katanya lagi padan akan datang Tempat area Petaling jaya nanti kemungkinan pelabur akan lari ke Negara lain disebabkan Ekonomi dan Cukai terlalu tinggi dikenakan kepada pelabur.Jadinya kemungkinan Pekerja akan diberhentikan atau dibuang...Admin pun sound padanya...Aikkk tempat kerja sekarang Industrial lagi Expand apa ceritanya.Kalau pelabur nak lari ke Negara Jiran sudah tentu pelabur tak akan buat Expand atau penambahan Machine dalam industry lagi.Siap kata GST lagi...yang beban rakyat.

Admin kata padanya Jangan nak berbohong lah...dan lalu Apek terus diam dan tak berkata apa. jangan kita diperbodohkan oleh Geng Apek lah.

Semuanya ini Golongan Apek ini yang Pro Pembangkang supaya kita ini Takut dan merasa cemas kepada kerajaan pusat...Itu lah point mereka ini.Cuba menghasut minda rakyat kononnya Kerajaan Pusat menindas ekonomi untuk rakyat.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment