Mahathir hanya dipergunakan DAP untuk menang PRU14...Madey Rela Melihat UMNO Hancusss Dan Musnah Kerana Dengki Dan Dendam

Bendahari Agung MIC, Datuk Seri S. Vell Paari hari ini berkata, parti pembangkang khususnya DAP hanya mempergunakan bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad untuk menewaskan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan datang.

Menurut Vell Paari perkara tersebut jelas apabila pembangkang tidak sebulu dalam pemilihan calon Perdana Menteri yang ingin mereka ketengahkan pada PRU14 nanti.

"Mahathir memilih Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Tan Sri Muhyiddin Yassin (calon PM), tetapi tidak sampai 24 jam, Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua mengeluarkan kenyataan bertegas memilih Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon PM.

"Ini membuktikan Mahathir hanya dipergunakan oleh DAP untuk tewaskan BN. Mereka langsung tidak percaya akan kebolehan Muhyiddin untuk memimpin pakatan pembangkang.

Perkara tersebut juga jelas menunjukkan bahawa tindakan Mahathir dan Muhyiddin hendak bekerjasama dengan pembangkang memakan diri sendiri kerana tanpa sedar mereka dipergunakan untuk memecah undi orang Melayu.

"DAP juga yang untung dalam kerjasama ini," katanya.

Beliau turut menekankan BN bukan seperti pembangkang yang suka bergaduh sesama sendiri.

"Calon Perdana Menteri bagi BN adalah Datuk Seri Haji Najib Tun Razak dan tidak menerima bantahan mana - mana parti komponen.

"Kami sepakat bekerjasama untuk memastikan Malaysia terus maju demi kesejahteraan rakyat berbilang bangsa dan agama," katanya.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment