Khalid Samad Mempersoalkan Kerajaan Membenarkan PAS Bentang RUU Hudud.

Masa usul tak apat dibaca oleh PAS di Parlimen, ada yang bising2 kata PAS kena tipu dengan Kerajaan lah bagai, bila dah dapat dibaca untuk dibentangkan spin macam ni pulak.

Itulah kuasa Allah namanya. Kalau Allah izinkan semuanya boleh berlaku tak ada yang ajaibnya bak kata Khalid Samad ni. Allah permudahkan bagi Hadi Awang untuk menegakkan undang-undang islam. Tapi yang peliknya kenapa Khalid Samad nampak takut saja?

Kalau Khalid Samad seorang manusia yang beeragama islam secara tulin dan sejati, seharus nya gembira bukan mempersoalkan, kecuali manusia itu luaran nya islam, dalaman nya sebaliknya. Kalau MCA,MIC,DAP bantah aku tak heran kerana mereka semua ni kafir, yang aku herannya si PAN ni yang mengaku islam pun mempersoalkan. Apa nak jadi ni?? Sebabkan DAP ker??

Adakah Khalid Samad sudah tidak percaya lagi pada kuasa Allah, Adakah Khalid Samad sudah berbelah bagi antara kuasa dan agama, Dunia dan Akhirat, kerana mempersoalkan Kerajaan membenarkan PAS membentangkan RUU Hudud di Parlimen.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana