Video Suami Umi Aida Yang Memalukan...

SIKAP biadap Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan yang juga merupakan suami kepada pelakon Umie Aida memang melampau apabila beliau menyumpah seranah adun-adun Kedah dan Perdana Menteri kita Datuk Seri Najib Tun Razak dengan tuduhan “bangang”.

Ini secara tidak langsung mencerminkan peribadi keji beliau. Walaupun selama ini kita tahu bahawa bahawa beliau umpama “anjing” kepada Mahathir namun kita tidak pernah menyangka bahawa beliau sanggup menyumpah seranah adun Kedah dan PM dengan kata-kata bangang dan sebagainya semata-mata kerana adun-adun Kedah hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Mukhriz.

Untuk makluman Khairuddin mengemukakan permohonan ke Mahkamah Tinggi untuk mengetepikan pertuduhan kerana cuba melakukan sabotaj terhadap perbankan dan kewangan negara.

Khairuddin, 54, mendakwa pertuduhan itu tidak sah kerana Tan Sri Mohamed Apandi Ali tidak mempunyai kuasa sebagai Peguam Negara pada 12 Oktober tahun lalu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana