RPK DEDAHKAN PERGADUHAN DI SPRM DAN PENGARAH OPERASI KHAS SEBAGAI AGEN DAP!!!

Mengejutkan dan terlalu sukar untuk dipercayai!

Raja Petra Kamaruddin atau lebih dikenali RPK, menerusi blognya, Malaysia Today, telah mendedahkan tentang perselisihan atau lebih tepat lagi pergaduhan antara Ketua Pesuruhjaya SPRM, Abu Kassim Mohamed dengan Pengarah Operasi Khas, Bahri Mohamed Zin kerana perlanggaran protokol dan etika yang dilakukan oleh Bahri. Ditambah pula, isteri kedua Bahri sedang berhadapan dengan masalah kewangan dan keadaan itu membuatkan kedudukan Bahri lebih mencurigakan.

Tulis RPK, Abu Kassim dan Bahri hampir bertumbuk di ibu pejabat SPRM apabila Bahri mengancam untuk mendedahkan Abu Kassim serta pegawai-pegawai tinggi SPRM yang lain, yang dituduhnya rasuah dan menyalahgunakan kuasa, sekiranya tindakan disiplin diambil ke atasnya dan dia tersadai di dalam penjara.

Antara yang diungkit oleh Bahri adalah pembunuhan Teoh Beng Hock dan Ahmad Sarbani Mohamed. Bahri menuduh, mereka bukan sahaja dibunuh tetapi juga kes tersebut telah ditutup dengan maklumat menyeleweng oleh SPRM.

Bahri turut berikrar untuk menjatuhkan Kerajaan Barisan Nasional yang ditunjangi oleh UMNO,

"Biar mampus Melayu. Lagi baik Cina ambikalih kerajaan!" Bahri dilaporkan sebagai berkata kepada Abu Kassim.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana