Moral of the story.........jgn jadi lurus bendul macam kami.........Berhati Hati Lah

 Sakitnya hati...... Allah sahaja yg tahu.......x rosak.....mereka kata rosak.....habis ditundanya dari Air Keroh ke Seremban......kata dekat.....tp jauh bengkelnya.......kata sikit......tp habis dibarainya semua isi perut.....kata Rm300......bila dah dibarainya.....terus naik Rm2500.....report polis.......hmmmm...polis pun makan rasuah.......mujur ada kakak ipar duduk Seremban.....tarik balik keta.....letak bangkel lain.....repair semula....tp.....masqlah lain pulak yg jadi.......bila org lain buka.......org lain pulak pasang......maknanya......out spec lah.....habis gearbox aku jahanam.....bukan terduduk.....tergolek aku dibuatnya......Rm3k tu.....mana aku nak cekau.......member dah pening akal nak repair camner.......so...terpaksalah tukar seketul.....

Pengajaran utk aku.....dan pengguna highway PLUS......hati2 dengan orang India yg mengaku mekanik.....pakai baju AIA blueblack.....berkereta buruk.......sekitar Air Keroh RnR hingga Seremban.......kereta kamu x rosak......mereka akan buat kamu percaya yg kereta kamu tu rosak......kami adalah mangsa yg entah keberapa....nie je pic yg aku sempat ambik.......nanti aku cari lg......biar sendikit nie terbongkar.......siap korang.......

Planing nak ke Kelantan......akhirnya menemui kesudahan begini......terpaksa naik bas.....tp tiket bus habis.......so...nak x nak....terpaksa naik Van Putih no.plet Siam......sumbat 16 org termasuk pemandu.....dengan econ macam biskut...kejap ada...kejap x de......last2....buka tingkap......tragik.....tragik.......dah rasa mcm pendatang haram pulak........


Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana