Video.....Adakah mereka tahu perkara yg Allah REDHA?



walaupun Allah dah beri peringatan akibat meninggalkan golongan yg beriman dgn sengaja terhegeh2 berkasih sayang dgn kafir. tapi ulama degil kerana nafsu amarahnya. masa syok tgh berkasih sayang sanggup merelakan diri diperkudakanya seolah mengharap redha pd kafir hingga tergamak mengajar kafir turut sama mempergunakan agama dan ayat suci utk menghina membuli menghukum musuh jihadnya. skrg apa dah jadi?

apakah dgn fitnah kembali kpd ulama ini mereka masih angkuh takbur? atau tunggu Allah turunkan musibah lebih dasyat dari air bah sebelum ini hingga kita semua jadi mangsa kerakusan nafsu mereka?

Dari Ibnu 'Abbas R.huma meriwayatkan bahawa Rasullulah s.a.w telah bersabda:
"Sesiapa yang menyukakan manusia dengan memurkakan Allah s.w.t, maka Allah murka kepadanya dan Allah akan menjadikan orang-orang yang telah disukakannya dengan memurkakan Allah itu juga murka terhadapnya. Dan sesiapa yang telah menyukakan Allah dan menyebabkan manusia murka, maka Allah akan menyukakannya dan Allah akan menyukakan juga orang-orang yang telah dia murkakan kerana menyukakan Allah s.w.t. Sehingga Allah s.w.t akan memperelokkan dirinya pada pandangan orang-orang yang marah itu dan Allah s.w.t akan mencantikkan kata-kata dan perbuatan dirinya pada pandangan orang ramai."
(Hadis Riwayat Tabrani)

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana