Peluang Harakah Cerita Kepada Rakyat Kisah Anak Najib

Pada 26hb Jun ini mahkamah tinggi telah menetapkan sebagai hari bicara kisah sensasi anak DS Najib yang dikatakan oleh Harakah dan Harakahdaily.

Pengarah Urusan Harakah Dr Rosli Yakob pada hari itu boleh lah tunjuk kan bukti yang dia lebih tahu dari segala orang di Malaysia dan 1MDB berkenaan kata nya anak Najib  telah mengguna kan wang dana 1MDb untuk membiyai filem .

Rasa nya tentu tidak sukar bagi Dr Rosley memandangkan wang itu  itu banyak dan tentu dia tahu transkasi jumlah dan tarikh nya.

Selain itu dia mungkin tahu jumlah nya dan kemana wang itu datang dan pergi.

Tajuk rencana yang menyebab kan Harakah dan dr Rosley terseret ada lah “Dana 1MDB biayai Syarikat Filem Riza Aziz (Bhg 2).

Maka bersama kes ini ada lah reputasi Harakah dan PAS, (jika masih ada reputasi) dan juga masa depan kewangan kedua Harakah dan dr Rosley.

Turut sama bakal di bankrapkan ada lah Taufek Yahya sebagai ketua portal Harakah.

Kisah sebegini memang menjadi makanan ruji rakyat Malaysia yang suka kisah sensasi, mereka pilih berita mana mereka mahu khadam , dan pemilihan mereka selalu nya berdasarkkan siapa mereka suka di dan bukan siapa yang betul.

Jika mereka suka kepada Anwar, maka kelibat Anwar sahih pada cctv pun mereka enggan percaya, jika mereka benci pada Ds Najib, kisah begini tidak akan membuat mereka bertanya mana bukti nya.

Apa pun kita tunggu tarikh 26 hb Jun, sama ada 2 lagi rakyat Malaysia akan bankrap atau tidak, rasa nya kedua mereka sudah ada bukti nya, jika tidak tak kan lah mereka berani memfitnah, tambah lagi mereka dari parti Islam.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana