AZMIN POLITIKKAN ISU AIR - BAGINDA SULTAN SELANGOR MURKA !!!BEBAL PR NI...NAK POLITIK 24 JAM

Dek kerana terlalu rakus dan kemaruk sangat nak berpolitik membuatkan Si Azmin Ali ni lupa pada tanggungjawab dia sebagai seorang Menteri Besar kepada rakyat Selangor.

Rata2 rakyat Selangor melihat tindakan Si Azmin tu yang telah membatalkan perjanjian pembekalan air Selangor dengan Kerajaan Persekutuan adalah untuk memenuhi kemahuan Politik dirinya semata2.

Hanya kerana dia nak tunjukkan keegoan dan kesombongan dirinya yg mempunyai kuasa, Si Azmin tu sanggup mengenepikan kebajikan rakyat demi kepentingan Politik Peribadinya sendiri.
Mungkin tujuan Si Azmin tu membatalkan perjanjian tersebut adalah untuk membuat desakan supaya pihak Kerajaan Pusat datang sembah kaki dia bagi menyelesaikan isu tersebut.

Jelas, tindakan yang dilakukan oleh Si Azmin tu memang tidak mengutamakan kebajikan rakyat yg semakin dihimpit dengan masalah bekalan air yg kronik di Negeri Selangor sendiri.

Punya la Si Azmin tu tak sedar diri sampai isu itu pun terpaksa ditegur secara terbuka oleh KDYMM Tuanku Sultan Selangor sendiri dalam Majlis Perasmian Persidang DUN Selangor hari ini.
"Beta mahu Memanda Menteri Besar meneruskan sikap tegas dalam mempertahankan kedaulatan negeri dan kepentingan rakyat. Beta berharap penstrukturan semula air di Selangor dapat dimuktamadkan segera berdasarkan semangat dan terma perjanjian yg ditandatangani pada 12 September lalu.

"Beta yakin pendekatan untuk bersemuka dan berbincang dapat menyelesaikan hal ini secara adil demi menjamin perkhidmatan air terawat yg efisien dan mesra rakyat kepada warga Selangor.
"Oleh itu beta menyeru agar perkara ini tidak dipolitikkan oleh mana2 pihak supaya ia dapat dilaksanakan dengan sempurna demi memnuhi keperluan pembangunan dan kehidupan rakyat," demikian memetik ucapan perasmiannya, pagi tadi.

Sekarang sudah terbukti bahawa Si Azmin Ali tu lebih mementingkan soal Politik dari nak menjaga kebajikan rakyat. Sepatutnya orang macam dia ni tak layak nak jadi pemimpin.
Tapi, apa boleh buat. Memang itulah perangai Si Azmin ni. Dia memang pentingkan diri dia sendiri. Sedangkan nak jadi Menteri Besar Selangor pun dia sanggup mengkhianati Presiden parti sendiri, inikan pulak dia nak ambik peduli pasal kebajikan rakyat !!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana