Video Desak Bersumpah, Mahasiswa UIA Dibuli Penyokong Anwar...Admin Respect BEtul

PUTRAJAYA – Mahasiswa Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Muhammad Huzaifah Shuib menimbulkan kekecohan dalam kalangan penyokong pemimpin pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, apabila mendesak Anwar bersumpah di mahkamah sekiranya benar beliau tidak pernah meliwat Saiful Bukhari Azlan.

Tindakannya itu mendapat perhatian penyokong Anwar yang kemudiannya bertindak liar membulinya di luar pekarangan Istana Kehakiman.Ditanya tidakkah dia takut dengan provokasi melampau daripada penyokong Anwar, Huzaifah berkata, “Kenapa kita nak gadaikan pendirian kerana benda yang salah?

“Saya datang kerana Allah, saya tak nak tengok orang Malaysia bergaduh kerana taksub dengan mana-mana pemimpin.”

Huzaifah turut menafikan dakwaan dia dibayar oleh mana-mana pihak untuk hadir dalam perhimpunan tersebut.

Seramai kira-kira 1,000 penyokong Anwar berkumpul di luar pekarangan Mahkamah Persekutuan, hari ini bagi mendengar keputusan rayuan terakhir kes liwat Anwar terhadap bekas pembantunya, Saiful Bukhari.

Mahkamah bagaimanapun telah memutuskan sebentar tadi bahawa rayuan ketua pembangkang itu ditolak sekaligus dijatuhkan hukuman bersalah atas pertuduhan tersebut.

Pengumuman ini mencetuskan suasana tegang di pintu belakang Istana Kehakiman apabila penyokong Anwar mulai berkumpul beramai-ramai dan bersorak ‘Reformasi’.

Hanya kepercayaan dalam diri yang mampu membuatkan seseorang begitu berani...sama ada dia benar atau tidak bukan isunya di sini... tetapi keberanian budak ni memang layak dipuji.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana