SUHAIZAN KAIAT MENYEMBAH LUTUT GOBIND SINGH DEO SEMATA-MATA NAK PUJUK DIA DENGAR PENJELASAN HUDUD!!!

Lain macam betul tahap kepondanan yang ditunjukkan oleh Ketua Pemuda PAS bernama Suhaizan Kaiat. Pemuda PAS di bawah kepimpinannya bukan semakin bertambah telur, tetapi telurnya semakin mengecil dan lembik.

Barangkali kalau disamakan dengan Pemuda UMNO, status mereka lebih kurang sama sahaja. Kecuali Ketua Pemuda UMNO bijak menonjolkan diri termasuklah dengan berstokin pink!

PAS masih bercakap tentang HUDUD. Walaupun UMNO tidak ada masalah dengan hudud untuk dilaksanakan di Kelantan, bahkan telah berikrar untuk memberikan sokongan sama ada pembentangannya di Parlimen mahupun di DUN Kelantan, nampaknya yang menjadi keutamaan Pemuda PAS di bawah Suhaizan Kaiat sekarang adalah DAP.

Dan kerana itulah, demi mendapatkan restu, Suhaizan Kaiat terpaksa datang menyembah Gobind Singh Deo, anak lelaki Karpal Singh.

Karpal Singh semasa hidupnya dengan tegas menolak HUDUD dan QISAS kerana beranggapan ia bertentangan dengan Perlembagaan Malaysia. Walaupun cuba dipujuk kononnya, Karpal Singh sudah berlembut hati setelah PAS berkawan dengan DAP, hakikatnya sehingga ke saat-saat akhir hidupnya pun, Karpal Singh tetap dengan pendiriannya.

Dan kini pendirian tegasnya itu diikuti oleh Gobind Singh Deo!

Lihat Lagi Sumbernya

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana