PENGAMAL MEDIA HARAM JADAH ........

Pasukan penyelamat dan sukarelawan bertungkus lumus membantu mangsa2 banjir tanpa mengira penat lelah, tanpa batas waktu dan membahayakan nyawa sendiri demi memberikan perkhidmatan yang terbaik.

Suasana yang kian meruncing ini semakin ramai mangsa dipindahkan. Semakin ramai juga rakyat Malaysia yang menghulurkan bantuan apa sahaja. Kerajaan menggunakan apa sahaja set yang ada. Begitu juga dengan pihak swasta. Lebih ramai orang menawarkan diri menjadi sukarelawan untuk membantu mangsa2 banjir dengan kemampuan yang ada. Ramai juga rakyat Malaysia yang tidak mampu membantu dari segi tenaga atau kewangan namun mereka tetap ingin membantu dengan mendoakan supaya keadaan akan kembali pulih dan semua mangsa selamat.

Namun dalam keadaan yang genting dan cemas begini ada rakyat Malaysia yang sudah hilang rasa sedih, simpati dan kasih sayang. Di dalam suasana sedih ini mereka sanggup menyebarkan berita2 palsu memburuk2kan pasukan2 penyelamat, petugas2 banjir dan sukarelawan. Mereka juga menyebarkan maklumat2 palsu berkenaan suasana banjir. Tujuan yang tersirat manusia2 celaka ini adalah untuk memburuk2kan kerajaan.

Ayuh rakan FB yang budiman sama2 kita turun padang membantu menangkis pasukan dajjal yang menyebarkan berita2 palsu, fitnah dan kurang ajar

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana