Mahasiswa Ingin Jadi Blogger Pertahankan Perdana Menteri dan Isteri, Terima Kasih Nurfarhana !

1) Usul Ucapan Dasar Presiden …

Wakil Kelab Mahasiswa Luar Negara, Nur Farhana Mohd Anuar… pelajar perubatan dari Moscow menyatakan hasrat ingin menjadi blogger mempertahankan PM Najib Razak dan Rosmah Mansor dari serangan pihak pembangkang.

Beliau menyatakan kekecewaan terhadap penulis blog pro-UMNO yang lambat bertindak membalas serangan yang dilakukan oleh pihak lawan yang rata-ratanya menabur fitnah dan cerita palsu mengenai kepimpinan negara.

Bagi saya ini satu teguran yang ada asasnya dan perlu diterima oleh bloger dan faceboker umno (termasuk diri ini) kerana jika umno ingin terus berkuasa. Parti keramat ini perlu menguasai media sosial ekoran sikap generasi baru yang malas untuk membaca akhbar.

Terima Kasih atas teguran..

InsyaAllah akan kami baiki kelemahan ini..tahniah adik Nurfarhana kerana peka pada isu negara walau jauh di Rusia.Orang umno khususnya Puteri dan Wanita perlu menerima pandangan pelajar ini yang datang dari golongan muda ini. Jangan dibunuh bakatnya dan kebolehan yang ada padanya kerana kita tidak mahu memalapkan permata yang tengah bersinar.

UMNO perlu bersedia menerima kritikan ikhlas sebegini khusus dari orang umno sendiri kecualilah kritikan tersebut dgn niat untuk memburukkan umno. Seperti menabur umpam didalamnya ada mata kail...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana