KES LIWAT NI SATU KONSPIRASI TERHADAP ANWAR!!!

Ya, benar. Kes liwat yang difailkan oleh Si Saiful terhadap Si Ketua Penipu tu selama hari ini merupakan satu 'Konspirasi' yang telah dirancang secara sulit oleh pihak Kerajaan Malaysia.

Memang tidak perlu dinafikan lagi bahawa pihak Kerajaan dengan sengaja merancang untuk memburukkan imej serta nama baik Si Ketua Penipu tu melalui 'Konspirasi' ini.

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu hanya menjadi mangsa didalam kes ini. Maka dia tidak sewajarnya dihukum diatas 'Konspirasi' yang telah disusun atur oleh orang lain.

Demikian kesimpulan yang telah pun dibuat oleh barisan peguam - peguam BEBAL yang diupah oleh Si Ketua Penipu tu tanpa perlu merujuk kepada sebarang bukti yang sah.

Bagaimana mungkin Pakwe Si Tipah Koyak tu boleh buat kesimpulan sedemikian? Atas dasar apa dia kata bahawa tindakan Si Saiful tu merupakan satu konspirasi pihak Kerajaan?

Teori konspirasi yang disebut oleh Pakwe Si Tipah Koyak tu hanya berdasarkan kepada maklumat yang menyatakan bahawa Si Saiful tu pernah berjumpa dengan Perdana Menteri.

Dimana bukti kata mereka pernah bertemu? Yang hanya ada cuma sekeping gambar Si Saiful tu berdiri depan Pejabat Perdana Menteri. Adakah itu sudah cukup untuk menjadi bukti terhadap teori tersebut?

Dan yang lebih utama, apa signifikannya mereka menuduh kes liwat yang difailkan oleh Si Saiful tu merupakan satu 'Konspirasi' oleh pihak Kerajaan? Apa tujuan utama mereka dalam membela Si Ketua Penipu tu sebenarnya?

Bukan ke tujuan diorang jadi peguam Si Ketua Penipu tu adalah untuk menafikan bahawa perlakuan liwat itu tidak pernah berlaku? Atau, adakah tugas mereka hanya untuk memecahkan teori Konspirasi yang dibuat oleh Kerajaan?

Baik. Andaikata ianya memang benar satu konspirasi yang dilakukan oleh pihak Kerajaan terhadap Si Ketua Penipu tu, namun persoalan utamanya masih lagi menjadi tanda tanya:-

Adakah Si Ketua Penipu tu telah meliwat Si Saiful? Jika dibaca dalam keterangan hujah yang dibentangkan oleh peguam, katanya perlakuan liwat itu tetap terjadi diantara mereka.

Nah! Itu persoalan utamanya. Soalnya sekarang, bagaimana mungkin rakyat boleh menerima seorang yang hanya sekadar pandai BERLAKON ALIM untuk menjadi pemimpin?

Sedangkan dalam masa yang sama, dia suka melakukan perlakuan seks songsang yang terang, jelas dan nyata dilarang serta dilaknati Allah S.W.T. Layak ke orang seperti itu menjadi pemimpin?

Itu persoalan sebenar yang perlu dijawab oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Mereka perlu jelaskan, adakah mereka sedia menerima seorang pemimpin peliwat seperti Si Ketua Penipu tu. Bukannya dok buat tuduhan tak tentu arah macam orang hilang akal!!!

Sumber

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana