BENARKAH .....BERHALA TERTINGGI DI DUNIA AKAN BERADA DI DUBAI?




Apa sudah jadi dengan Negara DUBAI ni?Masyallah.....Negara Islam apa kah begini rupa.

salah satunya manusia berlumba limba membina bangunan tinggi tinggi serta mengejar kemodenan dengan pantas.Kemodenan adalah satu kemajuan yang memamg lumrah dalam dunia kita sekarang ni.bermacam macam kita lihat bangunan tinggi,sesuatu negara yang pesat membangun sekarang ni adalah Dubai, pada asalnya aku sangat kagum dengan perubahan Dubai yang amat ketara, dengan bangunanya tertinggi di dunia, dengan pulau buatan yang mengubah peta dunia, dengan tempat membeli belah yang terbesar di dunia, semuanya Dubai kuasai sekarang ni.

Selepas ini ada pembangunan lagi di Dubai, bangunan yang lebih tinggi dari Burj Khalifa.Dalam kemodenan di Dubai ni ada satu part yang aku tak suka pasai pembangunan diorang.Kalau korang nak tahu apa yang membuatkan aku tiba tiba beralih hati terhadap Dubai ini adalah tentang berhala yang tertinggi di Dubai.Aku sekarang tak nak cerita panjang.Apa yang aku nampak & aku bace korang boleh saksikan sekali dengan paparan gambar di bawah ni.Sekian

Sumber...Klip Kat Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana