DAP Tak Surut Menentang PAS Tapi PAS Terhegeh-Hegeh Mengampu DAP

PAS menentang UBN dengan sepenuh daya, tenaga dan kewangan bagi memastikan syariah diwujudkan di negara ini. Walaupun UBN dilihat menyuburkan syiar Islamiah di negara ini, tetapi usaha-usaha UBN terlalu banyak syubhah yang memungkinkan usaha-usaha berkenaan hanya bersifat maksiat, ujub dan riak semata-mata. PAS pula mahu memurnikan syiar Islam di negara ini dan menyingkirkan elemen-elemen syubhah yang menjadi teras kepada pentadbiran UBN.

Mungkin bagi sesetengah ahli PAS, keseronokan menyerang UBN dan menelanjangkan UBN dengan pelbagai gelaran termasuklah kafir, munafiq dan sebagainya, menjadi kebanggaan peribadi. Namun dalam hal yang sama, kita juga terlupa bahawa sekarang ini PAS berada di bawah taklukan DAP dan PKR. Kita telah dijajah dari segenap segi, termasuklah minda dan tingkah laku kita sendiri.

Pada ketika kita tercari-cari lubang kelemahan UBN untuk kita londehkan terutama sekali yang membabitkan hudud, kita sengaja buat-buat pejam mata tentang KATA DUA Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan Anwar Ibrahim terhadap usaha kita memartabatkan undang-undang hudud di negara ini. Kita seronok menghentam Najib Abdul Razak, mencungkil keluar khilaf-khilafnya yang tidak memudaratkan umat, tetapi kita buat-buat buta tentang usaha bersungguh-sungguh DAP dan PKR untuk menghapuskan penguasaan umat Islam di negara ini.

Jangan sampai apa yang dikendong berciciran kerana kita mengejar benda yang tidak mungkin akan dapat. Adalah lebih baik sekiranya kita kemaskan kelekan kita dan tidak terburu-buru mengikut telunjuk orang lain yang sentiasa mencari peluang untuk menghapuskan kita walaupun mereka menawarkan persahabatan.

Sumber...DISINI

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana