Polis Buru Remaja Hina Naskah Surah Yasin...Tak Betul Akal Dibuatnya

KUALA TERENGGANU 30 Mac - Polis Terengganu tidak menolak kemungkinan seorang remaja lelaki berusia 20-an yang dipercayai membuang beberapa naskah surah Yasin di sekitar daerah Kemaman dan Dungun, Khamis lalu mempunyai masalah mental.
 
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri Asisten Komisioner K.Manoharan berkata polis telah mengenal pasti remaja terbabit menerusi nombor pendaftaran kereta jenis Toyota Vios berwarna merah jambu yang digunakan suspek untuk melakukan perbuatan itu.
 
Pada Khamis lalu, beberapa pengguna jalan raya di sekitar Dungun dan Kemaman gempar selepas menjumpai beberapa naskhah surah Yassin bertaburan di atas jalan raya sebelum membuat laporan polis pada hari yang sama.
 
Bulan lepas, seorang lelaki yang mengalami masalah mental ditahan kerana mengoyak kitab suci Al-Quran serta surah Yasin di Masjid Nasiruddin Shah (gambar) di Kampung Raja dan masjid di Limbongan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana