WOW..ANUWAR MENGAMUK PADA HARAKAH KERANA MALUKAN PAKATAN RAKYAT..

Isu kenaikan gaji Wakil Rakyat bagi negeri Selangor sekali lagi dilihat menyesakkan dada kepimpinan tertinggi Pakatan Rakyat.

Sebaik selesai menggarap artikel berhubung perkara yang sama sebelum ini (klik sini), admin mula menggali maklumat melalui google berhubung cadangan Perdana Menteri yang mahu menaikkan elaun Ahli Parlimen pada sessi pembentangan belanjawan 2012.Memandangkan harakah menggunakan slogan "TEPAT DARI SUMBER", maka admin pilih link pertama yang dipaparkan agen carian itu untuk dijadikan bahan rujukan bagi mengetahui alasan- alasan yang digunakan Pakatan Rakyat untuk menolak cadangan Datuk Seri Najib Razak itu.

Admin ingin membandingkan alasan yang digunakan mereka beberapa tahun lepas dan tindakan kerajaan Selangor mahu menaikkan gaji wakil rakyat Selangor. Apakah alasan penolakan yang pernah digunakan Pakatan Rakyat itu sudah tidak relevan sehingga menghalalkan kerajaan Selangor untuk menaikkan gaji wakil rakyat?

Namun, caeian admin seakan sudah dapat dihidu. Admin dapati artikel berhubung isu itu telah dibuang oleh portal rasmi PAS yang menggunakan slogan TEPAT DARI SUMBER.

Sumber...Kat SINI

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana