S E R I N G G I T itu adalah J U T A A N ringgit.

Nama yang cukup dikenali...lidahnya tidak pernah mengeluarkan kata-kata yang benar, selain hanya menipu demi mencapai impian..sanggup berkata apa saja. Anwar hanya bercakap benar bila dia dah masuk ke liang lahad.

Selama mana penipuan dapat ditutup bila harapan dan perasaan rakyat yang dipermainkan. Inlah manusia yang mendabik dada bangga mengata konon gaji dia dengan Kerajaan Negeri Selangor hanya ... S E R I N G G I T...!!!

Kesian Khalid Ibrahim...kerana gagap akhirnya rahsia pun turut terbongkar...rupanya S E R I N G G I T yang dimaksudkan Anwar adalah J U T A A N ringgit....pasti bersorak keriangan penyokong-penyokong mereka...pasti tak terlompat oleh mereka dengan berita yang menggembirakan.

Anwar Ibrahim dapat RM15 juta daripada Kerajaan Negeri Selangor untuk pelbagai kos termasuklah tuntutan elaun perjalanannya ke luar negara, kalah Najib Razak, kalah Rosmah Mansor. Lagi kalah Presiden Amerika Syarikat. Sarapan di KL, makan tengah hari di Jakarta, minum petang di Bangkok, makan malam di Abu Dhabi dan makan pagi esoknya di New York.

Ingatkan bila dah serumah dengan Pas ...beliau tahu baik buruk..dosa pahala..hati semakin bersih...tapi sayang tidur sebantal dengan Comangay juga yang dia pilih.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana