Hishamuddin Rais Pohon Syafaat Chin Peng?

Namun, hakikat nya pergerakan komunis masih belum menjadi sejarah, ia masih lagi bergerak secara senyap bagai bara api yang enggan padam. Akhir-akhirini, ia kembali memperlihatkan kepulan asap hitam yang mampu mengancam negara apabila beberapa usaha dilakukan untuk menjadikan komunis sebagai wira. Malah, pada hari ini, ia dilakukan secara terbuka melalui parti pembangkang.Justeru, kematian Chin Peng yang diraikan oleh rakyat Malaysia menjadi tarikh perkabungan bagi pembangkang. Tidak cukup dengan desakan untuk membawa balik abu mayat Chin Peng ke Malaysia, HishamuddinRais blogger ‘tersohor’ mereka menobatkan Ching Peng sebagai ‘pejuang negara’ yang setaraf Nabi.
Ini dilakukan melalui laman sosial peribadinya yang menyebut “16 September sebagai hari mengingati pejuang negara, ‘wafatnya’ Chin Peng”.

Hishamuddin adalah sampah sarap yang bersuara. Sampah sarap seperti beliau bukan sahaja tidak berguna kerana tidak boleh dikitar semula tetapi membawa kemusnahan kepada alam sekitar dan manusia sejagat. Beliau menghabiskan hidupnya dengan membuat onar kepada agama, bangsa dan negara tanpa tujuan yang pasti, sekadar untuk memuaskan hati sendiri.
Kepada Hishamuddin Rais, tiada apa yang dapat kita nasihatkan lagi. Jika Chin Peng sudah setaraf Nabi bagi nya, tidak mustahil beliau turut memohon syafaat Chin Peng dan berdoa akan ditempatkan bersama ‘pejuang’ itu di alam akhirat nanti…. Siapatahu, mungkin tidak lama lagi…

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana