Bahayanya bahana FITNAH ANWAR DAN RED BEAN ARMY..INI BARU BETUL2 DAJJAL NAMANYA..?

 Perang saudara islam yang pertama (656–661), juga disebut sebagai Fitnah Pertama (Arab: فتنة مقتل عثمان; Transliterasi: Fitnat Maqtal Uthmān "Fitnah pembunuhan Ustman"), adalah perang saudara besar pertama pada saat Kekhalifahan islam. Peperangan ini diakibatkan karena pembunuhan khalifah Utsman bin Affan.....Fitnah ini dimulai dengan serangkaian pemberontakan terhadap Khalifah Ali ibn Abi Talib, yang diakibatkan oleh pembunuhan terhadap khalifah sebelumnya yaitu Utsman bin Affan......Rakyat Malaysia dinasihatkan supaya jangan lagi menyokong perjuangan RALLY BLACKOUT 505. Kesemua DAKAWAN ANWAR DAN RBA itu adalah fitnah semata - mata.....Terdapat individu dan pihak tertentu mahu mencetuskan pemborantakkan rakyat terhadap kerajaan Malaysia . Taking over the government by street.

Individu ini pula akan menggunakan ahli PAS untuk bersengketa umat Islam sendiri iaitu orang Islam dalam UMNO. ( perang saudara - sesama Islam )

Individu ini pula akan menggunakan DAP untuk bertempur dengan Melayu dari UMNO dan juga perang saudara terhadap Cina dari MCA dan GERAKAN. ( perang saudara sesama bangsa sendiri ).

Akhirnya , individu ini dapat merealisasikan impianya untuk memegang jawatan yang sudah lama dikehendaki oleh beliau

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana