PR mula label mukhriz sebagai Mini Firaun....


Keengganan Menteri Besar Datuk Muhkriz Mahathir memberikan Stadium Suka Menanti menandakan isyarat kemunculan pentadbiran "mini Mahathirfiraun" di negeri Kedah, kata anggota parlimen PKR.
Wakil Rakyat Alor Setar daripada PKR Gooi Hsiao Leung berkata, Kedah menuju hari hitam dan kemerosotan kebebasan demokratik setelah Pakatan membuka stadium itu kepada semua dalam pentadbirannya lima tahun sebelum ini.

"Adalah dikesali, bahawa tindakan terbaru Muhkriz menandakan permulaan pemerintahan penindasan dan penghapusan hak-hak dan amalan demokratik yang dinikmati oleh rakyat Kedah lima tahun sebelum ini.
"Malah, penolakan permohonan perhimpunan oleh MB Muhkriz adalah satu isyarat kebangkitan satu 'mini Mahathirfiraun' yang sedang muncul," sindir Gooi

Puak Peee Arr ni tak faham...tentu ada sebabnya...tak tahu ker apa yang diucapkannya.MEnghina,menghasut dan pelbagai lagi untuk membenci rakyat diantara satu sama lain.Bagi 1 M syabas dan Tahniah untuk menghidari semuanya ini.

Comments

Sepanjang pemerintahan PAS di Kedah, apa jua majlis anjuran UMNO/BN pasti kena sekat, boikot dan sabotaj oleh puak-puak fuckatan. Kini cina lahanat ni plak menyalak hasut rakyat dan tuduh orang lain firaun.

Firaun tu kapir harbi macam cina harbi ni jugak. Inilah hasil tarbiyah hamPAS pada orang kapir, bukan makin elok tapi makin biadap!

ABC = Asal Bukan Cina

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana