Hina Nabi: Nasarudin pertahan Khairul Fahmi


KUANTAN: Ketua Pemuda PAS Pusat, Nasarudin Hassan Tantawi mempertahankan Penolong Setiausaha 1 sayap parti itu, Khairul Fahmi Mat Som berkaitan kenyataan yang dikatakan menghina Nabi Muhammad SAW melalui akaun Twitter @fahmipkg pada 27 Mac lalu.Nasarudin dalam ceramahnya pada Program Pentas Anak Muda anjuran pakatan pembangkang di Sungai Isap Jaya di sini malam tadi berkata, kenyataan Khairul Fahmi itu sebenarnya ditujukan kepada Umno dan Barisan Nasional (BN) yang didakwanya sering menabur fitnah.

"Utusan spin tulisan dia dan katanya Khairul Fahmi hina Rasulullah sehingga kecoh semalam."Khairul Fahmi bukan hina Rasulullah, dia hina Umno dan BN.Kerana dakwanya Umno dan BN ini tahap melakukan fitnah tak kenal orang dah," katanya.

Kenapa Bangang sangat puak PAS ni...Di sini Kenapa adanya Nama Muhammad SAW...Ingat UMNO ni jahil sangat ker?

Comments

Unknown said…
Kenapalah mereka ni dilahirkan begitu bodoh sebegitu rupa.. Fikirlah semula, bacalah alQuran dan rujuklah hadith.. Pernahkan Allah SWT menjadikan Rasulullah contoh yg tidak elok? Jangan kerana politik semua orang bebas mengeluarkan hujah bodoh dan memalukan Islam.. Orang-orang PAS ini telah hilang hidayahnya kerana terlalu mengejar dunia..

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana