Buat laporan polis atau letak jawatan..Berani Kerana Benar..Apa Tunggu Lagi


KULIM 13 April - Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali perlu membuat laporan polis berikutan tersebar video seks miripnya dalam internet bagi membuktikan beliau tidak bersalah.

Presiden Badan Bertindak Anti Penyelewengan Negeri Kedah, Khairul Anuar Ramli berkata, langkah bagi menghentikan pandangan negatif masyarakat yang mendakwa segala aktivitinya kini sudah terbongkar apabila melihat video itu.

"Kalau pemimpin MCA dan MIC yang pernah terlibat dalam video lucah mengakui secara terbuka mengadakan hubungan seks maka pemimpin Pas yang berbuat demikian perlu membuat pengakuan sama dan terus letak jawatan atau membuat laporan polis jika ia adalah tidak benar," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas Program Ceramah UMNO Bahagian Padang Serai di Kampung Beka, Merbau Pulas di sini malam tadi.

Khairul Anuar mengulas mengenai penyebaran video membabitkan aksi seorang lelaki yang dikatakan menyerupai Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali di internet sejak semalam.

Comments

ahlee said…
Soalan saya mudah - Kalau Salahuddin Ayub boleh bersumpah atas nama Allah bahawa dia tidak pernah berzina, maka mengapa susah sangat Mustafar Ali dan Anwar Ibrahim untuk melakukan perkara yang sama?

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana