Anwar mahu media arus perdana meminta maaf kepadanya sebaik sahaja PR berjaya menubuhkan kerajaan jika menang Pilihan Raya Umum ke-13...


Jangan Mimpilah ANWAR dan jangan bongkah atau pun Angkuh.1 M dapat merasa ANWAR yang lari dulu selepas keputusan PRU 13 diketahui dan memihak kepada BN.

Anwar apa kata....

"6 Mei perkara pertama bila kita perintah, kita akan pastikan Utusan Malaysia dan TV3 meminta maaf kepada saya.

"Malah hari itu, TV3 akan memulakan kerjanya untuk menemubual saya," katanya dalam siri kempennya di sini malam tadi.

Beliau selain itu dilihat terus berdendam dengan Tun Dr Mahathir Mohamad apabila berkali-kali menyebut nama mantan perdana menteri itu dalam setiap siri jelajah dan kempennya menjelang pilihan raya umum 5 Mei depan.

"Saya sudah lama maafkan Tun Mahathir, Tun Mahathir selalu sebut nama saya.

"Saya hendak beritahu dia, saya bukan Najib yang takut dengan dia, saya Anwar," katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana