Nik Aziz kekal bertanding di DUN Chempaka...Sekali Lagi Mahu Jadi MB Kelantan

Sedarlah wahai NIK AZIZ Berapa lama lagi kah ingin berpolitik dulu sibuk sibuk kata pada MAHATHIR,sekarang terkena dibatang hidung sendiri.PAKU DULANG PAKU SERPIH MENGATAKAN ORANG DIALAH YANG LEBIH........
Pas menolak khabar angin bahawa Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat akan bertanding di kerusi Parlimen seterusnya mewariskan kerusi Menteri Besar kepada muka baru.
Sambil menyifatkan dakwaan itu sebagai karut, Timbalan Pesuruhjaya III Pas Kelantan, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah berkata, ia juga hanyalah spekulasi liar menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13.
Beliau yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Islam, Pendidikan dan Dakwah negeri berkata, kepimpinan parti peringkat negeri dan Pusat sepakat memutuskan Nik Abdul Aziz akan kekal bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Chempaka seterusnya mengepalai pentadbiran kerajaan negeri.  “Cerita-cerita itu tidak ada asas langsung, kita sudah buat keputusan Tuan Guru (Nik Abdul Aziz) akan kekal bertanding, memimpin parti dan kerajaan negeri, itu keputusan parti peringkat negeri dan Pusat, sangat-sangat jelas.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana