Zambry sedia dedah bukti

Menteri Besar, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir (gambar) bersedia mendedahkan dokumen sulit kerajaan negeri bagi membuktikan bekas Menteri Besar, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin turut bersetuju dengan projek Vale di Teluk Rubiah.

Menurut beliau, tindakan itu diambil supaya Mohammad Nizar tidak terus membohongi rakyat, kononnya beliau tidak bersetuju dengan projek itu ketika pembangkang memerintah negeri ini sebaliknya mendakwa ia dimulakan oleh pentadbiran kerajaan negeri sekarang.
''Kita perlu faham urusan secara rasmi berhubung proses secara formal sudah berlaku sejak zaman mereka walaupun perbincangan awal dimulakan sebelum itu.
''Jadi, sekiranya perlu, kita akan mendedahkan dokumen penting kerana beliau (Mohammad Nizar) menabur satu fitnah cukup besar bahawa saya dan Exco kerajaan negeri yang terlibat, seolah-olah beliau tidak bersetuju langsung Vale berada di situ ketika menjadi Menteri Besar,"

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana