Sekali kena tipu cukuplah... Pakatan Rakyat Di Selangor.

Muka tak malu pembangkang berani cakap untuk cetuskan khalayan menerusi Buku Jingga pula ...bal gosok lampu Aladin semua beres dalam 100 hari kalau pakatan pembangkang kuasai Putrajaya.Kata orang kalau tidak berjanji masih boleh dimaafkan...tetapi siapa yang boleh lupa bagaimana mereka menabur janji masa dekat pilihanraya umum lalu.Reaksi kira-kira 5,000 orang yang hadir pada majlis bantuan kepada mangsa banjir bagi kawasan Parlimen Hulu Langat dan Ampang di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) Dusun Tua, pagi Ahad semasa Najib menyentuh hal itu sudah cukup untuk mengambarkan suasananya. "Kita nak tanya pada pembangkang, janji pada pilihan raya umum (PRU) 2008 banyak mana sudah mereka tunaikan...?"Cukai pintu turun 20 peratus dah tunai...? cukai premis perniagaan turun 10 peratus dah tunai...? perkhidmatan kesihatan percuma warga emas Selangor dah tunai?...semua belum (ditunaikan) lagi."Sebab itu hari ini rakyat lebih yakin kepada BN, kita dah kena tipu sekali cukup, kita tak mahu ditipu sekali lagi,"
"Saya sepatutnya berada di Sepang untuk mengikuti perlumbaan F1, tetapi Hamilton (pelumba F1 Lewis Hamilton) boleh tunggu, rakyat Hulu Langat lebih penting dan dapat keutamaan."Lagipun Hamilton tak boleh undi, tuan-tuan boleh undi," katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana