Saya sokong kepimpinan Shahrizat: Kamilia

KUALA LUMPUR: Naib Presiden Wanita UMNO, Datuk Kamilia Ibrahim memberikan sokongan padu kepada kepimpinan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 nanti.

Beliau berkata, kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini berdasarkan permintaan yang disuarakan akar umbi dan bukanlah bersifat peribadi.
Kamilia berkata demikian pada sidang media selepas Perhimpunan Wanita UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), di sini, sebentar tadi.
BERSATU UNTUK MENJADIKAN PAKATAN KALAH PRU 13 NANTI.... UMNO MESTI KUAT UNTUK MEMBELA NASIB ORANG MELAYU

Shahrizat kekal sebagai Ketua Wanita UMNO: Najib

KUALA LUMPUR: Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak menegaskan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil kekal sebagai Ketua Wanita UMNO kerana ia dipilih oleh ahli parti.

Beliau yang juga Perdana Menteri berkata demikian pada sidang media selepas menghadiri mesyuarat sayap itu di sini, sebentar tadi.


Ketua Wanita UMNO, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil menerima sokongan daripada ahli-ahli Wanita UMNO sebelum majlis perhimpunan Wanita UMNO bersama Presiden UMNO di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini,

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana