Rundingan Terus, Pakatan Rakyat Cakap Tak Serupa Bikin


Tindakan kerajaan negeri Selangor menganugerahkan kontrak prasarana sebanyak RM4.8 juta melalui rundingan terus pada 2011 jelas bertentangan dengan prinsip Pakatan Rakyat yang kononnya anti rundingan secara terus, kata Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Cho Keong. Malah beliau menambah tindak- tanduk kerajaan negeri pimpinan Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim ini ibarat 'cakap tak serupa bikin'.Khalid dan barisan pimpinan Exconya sering menunding jari dan mengutuk kerajaan terdahulu kononnya tidak telus kerana memberikan tender kerajaan negeri secara rundingan terus dan bukannya tender terbuka.

PAKU DULANG PAKU SERPIH MENGATA ORANG DIA YANG LEBIH......INILAH SIKAP YANG BURUK DIDEPAN CERAMAH PAKATAN BERCERITA BERKOBAR KOBAR TULUS,BEBAS RASUAH DAN PELBAGAI LAGI JANJI UNTUK MEMBASMI MASALAH INI JIKALAU BN DIBIARKAN.RUPA RUPA NYA PAKATAN SENDIRI MAKAN DALAM ATAU DIAM DIAM MAKAN.......TAKSUBNYA SAJA YG PERCAYA.......BENGGONG NAK MAMPUS!!!!!!!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana