Panasss!!!!!!!Kerajaan Selangor Diberi 48 Jam Beku Kontrak Syarikat Kutipan Sampah

Kerajaan Negeri Selangor hari ini diberi tempoh 48 jam bagi membekukan semua kontrak syarikat ekoran dakwaan wujud penyelewengan dalam pembahagian tender kutipan sampah.Datuk Dr. Jacob George berkata Cassa juga tidak akan teragak-agak untuk mengadakan kempen siri ceramahnya di seluruh negeri itu bagi mendedahkan penyelewengan tersebut.

"Kita memberi kerajaan negeri Selangor 48 jam untuk bekukan kontrak tersebut supaya siasatan dapat dijalankan, jika itu tidak terjadi kita akan turun di tiap-tiap kampung dan daerah Selangor bagi mengadakan kempen serta ceramah serta mendedahkan isu ini dan semua isu yang kita dapat selepas pilihan raya 2008, " George turut menyelar sikap pilih kasih kerajaan negeri kerana menempatkan ahli majlis tertentu dalam pengurusan pembahagian tender terbabit."Ahli Majlis, pemimpin politik tidak boleh duduk di sana. Kalau hendak betul-betul telus, kita bawa orang dari luar duduk di situ, baru kita nampak bersih dan kebertanggungjawaban. Itu yang kita hendak dan semua masyarakat akan sokong,"Pelik apabila satu kontraktor mendapat tiga zon kutipan sedangkan setiap kontraktor sepatutnya mendapat satu atau dua zon saja untuk kerja-kerja kutipan sampah,"APA NAK JADINYA KALAU SELALU BERGINI.PAKATAN RAKYAT KENYANG PERUT SENDIRI SAHAJA,TAKNAK SALAH KAN BN DAN UMNO KER? 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana