OH NEGERI KEBAJIKAN...APA KEBENDA MASALAH INI PUN TAK DAPAT SELESAI....

MBPJ diminta senggara PPR

PETALING JAYA 29 Mac - Sudah lebih tiga tahun penghuni Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kota Damansara, Seksyen 8 di sini menghadapi masalah yang sama iaitu lif rosak.

Akibatnya sehingga kini para penduduk tanpa mengira peringkat umur menderita kerana terpaksa mendaki ratusan anak tangga sehingga ke tingkat 18.Memburukkan keadaan, tangga sedia ada yang boleh digunakan sebagai alternatif tetapi pemegangnya pula rosak dan ditambah pula dengan masalah lampu koridor tidak menyala.
Penduduk mendakwa telah beberapa kali membuat aduan kepada Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), namun masalah itu bagaikan tiada penyelesaian.Janganlah asyik berpolitik sepanjang masa PAKATAN RAKYAT DISELANGOR INI.Bila BN dan UMNO membantu ada pihak tertentu akan mengatakan ini semuanya GULA GULA PRU saja ni sedangkan ini semuanya masalah rakyat selangor sendiri dibawah MBPJ.RAKYAT DI SELANGOR HARUS KENA SEDAR BAHAWA PAKATAN RAKYAT HANYALAH SANDIWARA DAN JANJI MANIS SAJA.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana