NIK AZIZ MARAH BEB PASAL NEGERINYA DIKATAKAN MISKIN.....

KOTA BHARU, 16 MAC : Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyelar pihak yang mendakwa Kelantan sebagai negeri termiskin di negara ini.

Beliau yang juga Menteri Besar negeri itu berkata, sindiran sedemikian tidak sepatutnya timbul kerana Kelantan adalah salah sebuah negeri dalam persekutuan Malaysia dan sepatutnya dilayan serupa dengan negeri-negeri lain.Kalau kita berkereta dari sempadan Terengganu masuk ke Bukit Yong, Pasir Puteh kita dapat lihat dengan jelas perbezaan keadaan jalan antara dua negeri.

"Sedangkan duit yang dibelanjakan kerajaan Persekutuan untuk pembangunan adalah milik rakyat dan bukannya milik 'mak bapak' mereka.BAHASANYA BOLEH TAHAN JUGAK...YER.
"Sebab itu saya tidak akan halalkan sedikitpun harta Kelantan (royalti minyak) yang dinafikan sekian lama, saya tidak akan halal sesen pun dan mengajak semua rakyat menuntutnya di hadapan Allah di akhirat nanti," ketika menyampaikan kuliah Jumaat di hadapan pejabat Badan Perhubungan Pas Negeri di sini hari ini. 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana