Nasrudin Hassan Tantawi 'Ugut' Anjur Bersih 3.0...Gila Ker Apa..

Pembangkang terus 'mengugut' untuk menganjurkan perhimpunan haram Bersih 3.0 sekiranya lapan tuntutan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) sebelum ini tidak ditunaikan sebelum pilihan raya umum akan datang.Malah Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hassan Tantawi mengingatkan kerajaan agar tidak membubarkan Parlimen selagi kesemua tuntutan Bersih tidak dilaksanakan."Kami tidak menolak kemungkinan akan berlaku Bersih 3.0 atau bantahan yang lebih hebat serta drastik daripada rakyat. Kami tidak mahu pilihan raya diadakan dalam keadaan sistem pilihan raya menghadapi 1,001 kepincangan berbanding sebelum ini.LUARAN SAJA NAMPAK AKLAK YANG BAIK DENGAN SERBAN BESAR TAK BOLEH BERFIKIR KER MASALAH RAKYAT DILUAR,INI TIDAK KEPENTINGAN UNTUK PAKATAN SAJA YANG IA MEMIKIRKANNYA HAK ORANG LAIN TAK FIKIR....KAN BODOH NAMANYA BERGINI....1 M DAH NAIK MENYAMPAH BETUL KALAU BUAT DEMO DI JALAN RAYA...IA LAH MENYUSAHKAN RAKYAT SAHAJA DI KUALA LUMPUR NI...ITU SEMUA TAK FIKIR PULAK.

Comments

zgmail said…
puak2 ni dah tau mereka akan bungkus dlm pru 13 sbb tu keluar statement mcm orang bodoh! harap serban je besar mcm bakul tapi hati hitam legam!

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana