Kerajaan Tidak Akan Tabur Janji Yang Tidak Boleh Ditunaikan: Najib


Sebagai kerajaan yang terbaik untuk rakyat, tidak akan menabur pelbagai janji yang tidak mampu ditunaikan seperti yang dilakukan pembangkang.Lihatlah cara pembangkang pelbagai janji untuk rakyat dilemparkan...Rakyat tanpa berfikir saja yang menerimanya IDEAL PAKATAN INI.SIKAP MALAS BERUSAHA INI AKAN MENJADI RAKYAT SEMAKIN LEMAK DENGAN SUBSIDI.
JANGANLAH BERJANJI SAJA PADA RAKYAT TAPI BILA TIBA HARINYA TIDAK TERTUNAI,LEPAS TU SALAHKAN BN DAN UMNO KERAJAAN TERDAHULU.KAN BODOH NAMANYA TU.RAKYAT JANGAN TERPENGARUH DENGAN JANJI KOSONG YANG DILONTARKAN OLEH MEREKA INI.BILA PAKATAN DAPAT MEMERINTAH JANJI TINGGAL JANJI....ADA YANG BERCAKAP LEPAS TU KITA TUKAR BALIK.....SENANGNYA CAKAP MACAM TUKAR BAJU SAJA.PERKARA UNTUK MEMERINTAH NEGARA JANGAN MAIN MAIN AKAN BURUK PADAHNYA NANTI.
Jikalau pemimpinan yang baik dan berfikiran waras berjanji akan membinasakan diri sendiri suatu hari nanti."Pembangkang ini senjata pada tangannya adalah jual janji, tapi apabila kita timbang punya timbang, janji itu mustahil untuk dilaksanakan,". "Tapi pembangkang kalau menang Putrajaya cakap semua tol dia mahu hapuskan.Boleh atau tidak boleh? -- tak boleh, tak masuk akal."Pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) juga dia nak hapuskan serta merta.kalau hapuskan PTPTN, RM40 bilion akan hilang. Lepas itu kalau nak bagi pinjaman pada masa hadapan sudah dah tak boleh," INILAH KERAJAAN YANG TERBAIK.....ALHAMDULILAH. 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana